kamalnursinghome kamalnursinghome .

kamalnursinghome

دستور رئيس جمهور براي واريز ۱۵۰ هزار تومان يارانه ويژه ماه مبارك رمضان

نماينده:يارانه.خودپرداز43با دستور رئيس‌جمهور و به مناسبت ماه مبارك رمضان، يك‌ميليون و پانصد هزار ريال يارانه كمك‌معيشت ماه مبارك رمضان به‌حساب بيش از ۱۱ ميليون سرپرست خانوار واريز مي‌شود.

به گزارش «نماينده»، به دستور رئيس‌جمهور و در راستاي حمايت از اقشار آسيب‌پذير، يارانه كمك حمايت معيشتي ماه مبارك رمضان به مبلغ يك‌ميليون و پانصدهزار ريال به ازاي هر يك از اعضاي خانواده به‌حساب سرپرستان ۱۱ ميليون و ۳۸هزار و ۵۲۰ سرپرست خانوار واريز مي‌شود.

مقالات بيشتر:خانه سالمندان يوسف آباد

 بر اساس اين گزارش ساعت ۲۴ جمعه ۲۶ فروردين‌ماه ۱۴۰۱ يارانه يك‌ميليون و ۵۰۰ هزار ريالي كمك‌معيشت ماه مبارك رمضان به‌حساب سرپرستان خانوارهاي شناسايي‌شده واريز مي‌شود.

اين مبلغ به مناسبت ماه مبارك رمضان به‌حساب سرپرستان شناسايي‌شده وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي كه غالباً از دهك‌هاي اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمري‌بگيران سازمان‌هاي حمايتي نظير كميته امداد امام خميني(ره) و بهزيستي كشور هستند و به هر دليلي از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واريز خواهد شد.

با توجه رويكرد دولت سيزدهم در حمايت از اقشار آسيب‌پذير و كم‌درآمد و همچنين اجراي برنامه‌هاي كوتاه‌مدت و بلندمدت كاهش فقر مطلق در جامعه به‌ويژه حمايت از خانوارهاي فاقد يا با درآمد كم اين مبلغ پرداخت مي‌شود.

 گفتني است پيش از اين از ابتداي دولت سيزدهم، يارانه كمك معيشتي به اقشار آسيب‌پذير و با درآمد كم در دو مرحله و در مناسبت‌هاي سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و عيد باستاني نوروز به دهك‌هاي اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمري‌بگيران سازمان‌هاي حمايتي نظير كميته امداد امام خميني(ره) و بهزيستي كشور بود، پرداخت شده است.

مقالات ديگر:روانشناس سعادت آباد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۴:۴۲ توسط:kamalnursinghome موضوع: نظرات (0)