kamalnursinghome kamalnursinghome .

kamalnursinghome

انفجار جان يك شهروند زنجاني را گرفت

رئيس سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري زنجان گفت: آتش‌سوزي منزل موجب مرگ دختر نوجوان زنجاني شد.

مقالات بيشتر:خانه سالمندان انقلاب

به گزارش همشهري آنلاين، مجيد اميرفضلي رئيس سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري زنجان با تأكيد بر رعايت نكات ايمني از سوي شهروندان در مواقع وقوع انفجار و حريق افزود : اين حادثه در محله بي‌سيم زنجان رخ داد كه دختر ۱۴ ساله بر اثر شدت جراحات ناشي انفجار و آتش‌سوزي جان باخت.

رئيس سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري زنجان گفت : اين انفجار كه به علت نشت گاز شهري و نصب نادرست اتصالات بخاري اتفاق افتاد پسر بچه كوچك اين خانواده نيز مصدوم و به بيمارستان اعزام شد.

مقالات ديگر:شيشه بري بلوارفردوس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۱:۰۰ توسط:kamalnursinghome موضوع: نظرات (0)

بوروكراسي، قدرت حل مسئله را از ما گرفته است

رئيس مجلس گفت: جمهوري اسلامي براي مشكلات راه حل دارد، اما بوروكراسي و ديوان سالاري حاكم بر كشور اجازه نمي‌دهد از اين قدرت حل مسئله استفاده كنيم.

به گزارش گروه سياست خبرگزاري آنا، محمدباقر قاليباف در نشست صميمانه جمعي از رزمندگان خراساني و مسئولان تشكل‌هاي دفاع مقدس استان خراسان رضوي در مشهد با اشاره به مشكلات كشور، تأكيد كرد: بنده سال‌هاست تأكيد مي‌كنم كه هركس خود را حزب اللهي، انقلابي، سرباز رهبري و وطن‌پرست مي‌داند يا دغدغه اسلام، انقلاب و ايران را دارد، بايد بتواند كارايي دين در اداره جامعه را اثبات كند.

وي با بيان اينكه اثبات كارآمدي دين در اداره جامعه يعني محقق كردن قدرت نظريه ولايت فقيه امام خميني (ره) در اداره جامعه، تصريح كرد: جمهوري اسلامي براي مشكلات راه حل دارد، اما بوروكراسي و ديوان سالاري حاكم بر كشور اجازه نمي‌دهد از اين قدرت حل مسئله استفاده كنيم.

مقالات بيشتر:سراي سالمندان

رئيس مجلس شوراي اسلامي ضمن تقدير از همه كارمندان تلاشگر و زحمت‌كش، افزود: سيستم بوروكراسي و ديوان‌سالاري كشور مناسب اداره كشور نيست و حتي ضد مباني جمهوري اسلامي و كارآمدي عمل مي‌كند.

قاليباف در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه ما مسائل اصلي را رها كرده و به مسائل فرعي پرداخته‌ايم و گاهي مسائل اصلي و فرعي را تشخيص هم نمي‌دهيم، گفت: اين روايت اميرالمومنين (ع) است كه وقتي نيروهاي فاضل دفع شوند، اراذل، يعني نيروهاي فرومايه و ناكارآمد، كارها را به دست مي‌گيرند و لذا شاهد هستيم كه در طول ده‌ها سال، اين اتفاق باعث بروز شرايطي مي‌شود كه قدرت حل مسئله را از دست مي‌دهيم.

وي با بيان اينكه راه و مسير را گم و مردم را از اداره جامعه حذف كرده‌ايم، تصريح كرد: متأسفانه گرفتار كساني شده‌ايم كه براي انقلاب يك سيلي نخورده‌اند، درد نكشيده‌اند و كاري هم نكرده‌اند و فقط هوار كشيده‌اند و اين در حالي است كه ما ميدان را خالي كرده و كنار كشيده‌ايم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه رهبر انقلاب فرموده‌اند كه «در نسل ما بازنشستگي معنايي ندارد و تا زنده هستيم رزمنده هستيم»، گفت: ما رزمندگاني هستيم كه با گوشت و پوست و استخوان، اتكا به سنت‌هاي الهي را درك كرده‌ايم و مي‌دانيم كه در كار ما نشد وجود ندارد، بنابراين سختي‌ها نبايد ما را از راهمان دور كند، بلكه بايد دل به دريا بزنيم و وارد عرصه مشكلات شويم و بدانيم كه رزق و روزي و بركت را خدا مي‌دهد و همان طور كه رهبر انقلاب فرمودند؛ خداي اقتصاد همان خداي خرمشهر است.

گفتني است، در اين نشست رزمندگان خراساني و مسئولان تشكل‌هاي دفاع مقدس استان خراسان رضوي به بيان نكات و دغدغه‌هايشان پرداختند.

مقالات ديگر:دفتر ازدواج بلوارفردوس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۶:۲۷ توسط:kamalnursinghome موضوع: نظرات (0)